jaram się tym ;D wyczuwam głębię ... ale ja chcę demotywujace notki, po przeczytaniu których próbuję sobie przypomnieć jak ja się nazywam (oprócz tego, że jestem "żabcią" xd) ..!!
Aniu i Karolino, moje drogie róże - dziękuję za te jakże pochlebne komentarze :)) Anno Fidor, najpierw narzekałaś, że były, a teraz że ich nie ma xD zdecyduj się.
jaram się tym ;D wyczuwam głębię ... ale ja chcę demotywujace notki, po przeczytaniu których próbuję sobie przypomnieć jak ja się nazywam (oprócz tego, że jestem "żabcią" xd) ..!!
OdpowiedzUsuńpo prostu genialne <3
OdpowiedzUsuńAniu i Karolino, moje drogie róże - dziękuję za te jakże pochlebne komentarze :))
OdpowiedzUsuńAnno Fidor, najpierw narzekałaś, że były, a teraz że ich nie ma xD zdecyduj się.
Ja popieram Anię, wręcz pragnę tych motywujących notek! Tak dawno tu nic nie pisałaś... :(
OdpowiedzUsuńAnn jest bardzo, bardzo, bardzo zła!